It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Torsdag

Publicerad 2011-11-24 09:29:56 i Allmänt,

Sooovmorgon, underbart!
Men varför vaknar jag då klockan 9? när jag skulle kunna sova till 10?
Bra fråga, men jag har iallfall fått tillräckigt med sömn..
Gick nyss upp för att kolla hur vädret såg ut, jag skulle ju behöva ge mig ut på en PW. Men vädret tar emot. Det är sååå tråkigt. Så i stället tog jag och gjorde god frukost och tände ljus och bäddade ner mig igen. hihi :) Busigt värre. Men börjar man sent ska man inte stressa!


Morgonstund har guld i mun. Ljusen doftar fantastiskt, vill inte lämna mitt rum. Ibland önskar jag att man kunde spela in/spara en doft. Pepparkaksljus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela