It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

T0rsdag

Publicerad 2011-11-17 19:47:37 i Allmänt,

Tooorsdag!



Vaknade, påtok för sent för att hinna med allt man ska göra på morgonen.
Så jag skyndade mig in i duschen. Kom ut och skulle äta frukost.. Men mackan var inget gott.. Så den hoppade jag över. Gjorde mig i ordning och mamma körde mig ner till stationen.. Upptäcker när jag kommer till stationen att jag glömt en sak jag skulle ha med till jobb. Ringde pappa, frågade om han kunde komma med det och köra mig till helsingborg. UNDERBARA PAPPA! Som körde mig ner till stan. Så jag kom med tåget till jobb :)



Jobbjobbjobb :)
Sen tåget hem, rädd för att somna! Tur jag hade folk som pratade med mig hela vägen :)
Nu väntar jag på att klockan ska ticka iväg. Sen dax att hämta upp Carro för att fira Alex! MYS! <3
Ha en underbar kväll, för det ska jag ha <3                                                                                                                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela