It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Sööööndag!

Publicerad 2011-11-20 20:17:47 i Allmänt,

Vaknade 4,39 av fågelkvitter? Eller var det bara en dröm?
Kunde inte somna om.. Såg på mobilen att jag fått sms och saker och ting via Facebook. Så började kolla telefonen, blev lite smått galen över att jag inte kunde somna om. Men efter många om och men så ÄNTLIGEN. Vaknade åter igen 7,30 då gav jag upp. Nu orkade jag inte ge sömnen fler chanser.
Gick upp gjorde mig i ordning och åt frukost.
Vidare mot jobb...



Slutade tidigt idag, underbart! <3

Julskyltning med familjen, ville stanna hemma. Men kom på att sånt här händer bara en gång om året.

 

 



Mysigt med julskyötning, jag ångrar det inte.
Kom hem packade upp min fina tunika jag inhandlat mig idag, hihihi. Sååå fiiin, titta



Nu tack och godnatt! Helt slutkörd, beöhver lite sömn.
Vi ses/höres i morgon, natti natti <3

Kommentarer

Postat av: Enii

Publicerad 2011-11-20 21:07:46

Va fin hjärtat! Är det odd molly?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela