It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Söööndag!!

Publicerad 2011-11-06 19:54:02 i Allmänt,

Vaknar 3 minuter innan klockan skulle ringa, stiger upp, tar fram träningskläderna och äter en banan.
En tidig PW planerad med Camilla i pålsjö, men hon är väääldigt trött denna morgon hihi. Så det slutade med att jag körde hem och hämta henne, annars hade jag kanske fått vänta hela dagen? ;)



Vi båda vaknade till efter en härlig PW i det helt otroliga vädret. Hem, åt en god frukost



Bara satt tills jag kom på att klockan bara tickade iväg och jag helt plötsligt fick bråttom till jobb.



Slutade 18,00 direkt hem, helt slut! Har inte rört mig ur fläcken sen dess.
SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela