It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Ooonsdag :)

Publicerad 2011-11-23 20:59:34 i Allmänt,

Wiiiihooo, underbara dag! Jag mår som bäst och det går precis som jag vill, jag är överlycklig! Låt dessa 43 dagar flyga iväg och ge mig min lägenhet, jag lääääängtar! Jag tror att allt går som jag vill, för jag ser fram emot någonting som jag vet kommer bli otroligt bra :)

Men nu till dagen!
Dagen idag, vaknade, gick upp, duschad, vad ska jag ha på mig?


frukost? Varför usch, det smakade inte gott...
Satte mig på tåget till Ängelhålllla läste city, och mitt



Kom till ängelholm hörde hur magen pratade...
Gick till

Mysig frukost, chilatte och macka med skinka på hihihi..

Sen var det jobb jobb jobb, and i like it!
Klockan seriöst sprang iväg idag, och det var dax att fixa inför stägning.
Kom hem tvingade med pappa till IKEA!
HAHAH, ja du läste rätt, jag var på ikea idag igen :) I love ikea.
Nu tar jag bara de lugnt och laddar för en ny dag med jobb i morgon! Wiiiihoo
Och luktar lite extra på mitt pepparkaks ljus som doftar så ljuvligt i mitt rum :)



Natti natti vi höres i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela