It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag = Ledig!

Publicerad 2011-11-30 11:38:14 i Allmänt,

11 timmar senare och jag vaknar upp med en förylning.
Hur kul? Inte kul.
Men det blir bättre jag klagar inte :)

Vaknade runt 10,00 idag. Värsta sovmorgonen, när inträffade det senast egentligen? Kan knappt komma ihåg. Men ordentligt utvilad i alla fall :)
Gick upp för att ta lite pepparkaksfil, men den tröttnade jag vääääldigt snabbt på, två skedar sen nej. Väntade ut tiden liten, kom på att jag verkligen måste äta någonting, gick ut i köket, kollade jordgubbskräm? Varför inte... Men det är ju inte häller ordentlig frukost... Hmmm

Idag en massa på schemat. Det börjar ju närma sig jul och alla julklappar måste snart vara inhandlade, för sen är det massa massa jobb som gäller och då är det rätt skönt att ha det färdigfixat!


Bjuder på en fiiin bild på farmors goda julkakor :)

Nu dax att göra sig i ordning, vi höres senare idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela