It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Också börjar min lediga dag gå mot sitt slut....

Publicerad 2011-11-22 20:40:55 i Allmänt,

Dagens kläder



Nenii hämtade upp mig vid 14,00 Då rullade bilen ut till IKEA.
Där myste vi bara runt, kollade på allt eller inget och avslutade IKEA besöket med en glass från glassmaksinen



Sen körde vi vidare ut mot hyllinge och en sportoutlett. Jag provade en träningströja, men herregud, hur såg den ut? ena storleken för liten och nästa storlek för stor? Vad är då felet? fattade ingenting. Så jag fick inga träningskläder med mig hem, men nenii fick en finfin träningströja :)
Sen körde hon mig hem och jag började fixa till på mitt rum. Men tröttnade ganska snabbt, så jag tvingade med lillebror ut på IKEA, snällt va? Jag typ ja har flyttat in på IKEA känns det som haha.
Köpte tallrikar, bestik, rivgärn :)


Påååväg hem igen, då fick jag blinckersfnatt.. Jag satte igång blinkersen utan att tänka på det och vid fel tillfällen hela tiden. Axel fick säga till mig till slut.



Nu fixat till mitt rum, fin fin fint. Titta själv













Mitt lilla lilla rum är åter fint :)
Tänk att jag snart ska få flytta ifrån dessa 9KVM till 42KVM, wiiiiie :)
Nu kallar snart sängen, dax att sova för i morgon är en ny dag med jobb på schemat!
natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela