It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag = Ledig :)

Publicerad 2011-11-28 12:25:52 i Allmänt,

Gooomorgon, gooomiddag GOOOODAG :)
Vaknade tidig bestämde mig för att ta en lååång promnenad, solen är ju framme då kan de inte bli bättre. Och termometern visar hela 10 grader i slutet av november! Underbart!






Kom till en tunnel, jag får lite panik varje gång jag ska gå under en sådan... Sen jag mötte den där mystiska mannen den dagen.

Min promenad fick avslutas på mammas jobb, där jag fick med mig några flyttlådor :D


Wiiiie! När jag skulle köra från mammas jobb, sken solen som aldrig förr på med solglasögonen och gasen i botten mot tvätten.





Kom hem ställde bilen och promenerade bort till affären för att köpa lite mat.




PEPPARKAKSFIL <3


Vad tror du att jag sa laga för mat idag?
Reslutatet får du se senare :)
Ha en fortsatt mysig mååndag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela