It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måååndag!

Publicerad 2011-11-07 21:10:16 i Allmänt,

God morgon, God middag, Go kväll!
Dagarna springer bara iväg och vips så var det kväll igen.

Började morgonen med att göra mig i ordning för att sen sätta mig och äta frukost, när jag sitter vid frukostbordet går jag in på HD.se, min vanliga morgonrutin. Står då att det är strömavbrott i tågtrafiken och att det är cirka 10-30 minuter försenat. ALDRIG tänkte jag, varför? Men i alla fall fick jag mamma att köra mig ner till Helsingborg station, där jag mötes upp av min pojke, som skulle ta tåget han också, men hans tåg var såklart också försenat.
Vi står på perongen och väntar på tåget, så säger "tanten" i högtalaren (tåget mot) Ser helt plötsligt hur folket på perongen börjar småspringa bort till TV- med tågtiderna på. Jag kan inget mer än att börja skratta! Ni skulle bara se hur det sågut.. Ungefär såhär, (tog en bild i "smyg") hehe



Dagen rullade på som vanligt, kom till jobb i tid! Tur, för jag hatar att komma försent. Det är det sista man vill göra. När jobbet var slut ringde en god vän till mig med typ världens bästa nyhet, eller jag ska inte säga för mycket. Men jag hoppas det kan bli världens bästa händelse! jag hoppas hoppas hoppas! Wiiiiiiie.

Nu ska jag snart dra täcket över huvudet och sova bort denna förbaskade "huvudvärk" eller vad man nu ska kalla det.
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela