It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Mååååndag hela veckan låång, eller kanske inte?

Publicerad 2011-11-14 08:13:16 i Allmänt,

Ny vecka, nya tag!
Vad gör vi? Nu kör vi :)

Godmoron kära du!
Idag är det ännu en ny vecka som jag skrivit tusen gånger innan så springer bara tiden iväg. Men sålänge man har roligt gör det mig ingenting :)
Idag är det då måndag, dags att göra sig i ording för att åka mot jobb! Fast jag har typ redan gjort mig i ordning, saknas bara lite smink! Nämligen uppe med tuppen idag, fråga mig inte varför för det finns det inget svar på hehe. Men men! Blir jobb till 18 idag. Sen hämta snurre upp mig nere på knupunkten och ja vi får helt enkelt se vart färden tar oss.

Dagens klädsel ser ut ungefär såhär







Ha en underbar måndag! För det ska jag ha <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela