It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lööördag!

Publicerad 2011-11-12 23:09:13 i Allmänt,

Sovmorgon, wiiiho! När hände det sist egentligen?
Klockan ringde 9,15. Gick upp tog en dusch och hoppade rakt i min jumper, den är så mysig hihi.
Åt en liten frukost och sen var det dags att göra sig i ordning inför jobb.
Jobbade bara 3 timmar idag, det var rätt skönt faktiskt. Så efter jobb körde jag ut till Elgiganten och IKEA, tillbringade 3 timmar sammanlagt på dem två ställena! Underbart att bara vara och bara kolla, det finns inget bättre :) Sen besökte jag mina kära kollegor inne på väla, alltid lika trevlig! Sen styrde jag bilen hem, hoppade direkt ner i min jumper och sen började jag städa! Mitt rum = KAOS! Man skulle kunna tro att jag ska flytta imorgon, men så är det två månader kvar! Men nu ser det helt okej ut igen! Underbart med fint rum :)
Tog fram mina favoriter och satte mig för att kolla tv



Nu kallar snart sängen, tror jag sover med min mysiga jumper i natt! För idag är jag frusen...





natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela