It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lediga dag!

Publicerad 2011-11-15 11:37:36 i Allmänt,

Tiiisdag = Ledig dag! Wiiiho.
Men varför vaknade då jag klockan 8,30? Hmm.. När man är ledig då ska man sova läääänge!
Men inte i mitt fall verkar det som. Lite småsur över att vaknat så tidigt gick jag upp och tog på mig träningskläder och sprang en runda och sen hämtade jag bilen nere på mammas jobb.



Det är ingen värme ute idag direkt! Men nu börjar solen titta fram wiiie!



Träningskläderna kom på, och jag gav mig ut!

Dagen idag ska bara njutas till fullo!
Och skriva på kontraktet på lägenheten wiiiiiiiie! :D
Ha en underbar dag, för det ska jag ha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela