It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lediga dag börjar gå mot sitt slut

Publicerad 2011-11-30 20:50:28 i Allmänt,


Dagens horoskop


Jag åkte buss, kan knappt minnas när jag gjorde det sist.
Men har man ingen bil måste man ju ta bussen :)


Tog mig en promenad och kollade på den fina utsikten.


Träffade denna fina, för att gå en liten tur på stan och ta en fika!

När jag kom hem bestämde jag mig för att städa, på med jumper!
WIIIIHO, älskar när det är fint & ordning & reda :)


Putsade min kära spegel, då passade jag på med egoobild ;)


Färdigstädat, fint va? :)
Nu blogg fiiiix, hihi!
<3

Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2011-12-01 14:07:43

Tack gör den söta bilden ;D hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela