It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Det går bra nu!

Publicerad 2011-11-13 19:49:29 i Allmänt,

Skyndade att göra mig i ordning för att komma hem till mormor och morfar. Men hade beslutångest om jag skulle ha strumpbyxor eller leggings. Men de hela slutade med strumpbyxor.. Det var nog dagens ilandsproblem.



När jag väl hade bestämt mig körde jag hem till mormor och morfar! Där bjöds det på nybakad äppelkaka, MUMS!



Wiihooo, en mysig stund och trevligt sällskap! Sen var det dax att styra bilen mot jobb! Wiiho älskade jobb, vad skulle jag gjort utan  det? Låter konstigt va? Men jag trivs så fantastisk bra på mitt jobb :)
Klockan "sprang" väl inte iväg direkt, men tiden gick liksom ändå fort. Och jag fick en massa gjort på jobb:)
Kom hem åt mat, sen bestömde jag mig för att köra och tanka bilen





Tankinings Outfiten hahaha! Jag dör.
Jag hade önskat att det bara var jag på bensinmacken.. Men det var det SÅKLART INTE!
Lillebrors turkosa jacka, min tunika och ballerina skor!



Kom hem och hoppade självklart direkt ner i min mysiga jumper! Nu ska jag sitta och bara göra ingenting tills jag ska hoppa i bingen! En film kanske? Det röstar jag nog på. Tidig läggdags idag, för i morgon är det jobb igen!  :)



Ha en mysig söndagkväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela