It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Bara njuter utav min lediga dag!

Publicerad 2011-11-04 20:14:26 i Allmänt,

Såååå skönt att bara vara en hel dag! Det gillar jag.


Klädde mig i min mysiga tunika och ett par leggings idag.


Dagens horoskop!

En lunchdejt med bästa Camilla på väla idag. Gottgott. Sen en tur runt om väla för att kolla läget och det "nya" affären Mango.. men Hmm? Hur såg det ut där inne egentligen? Lite ja, kalla det vad du vill! Ingen kommentar helt enkelt. Sen fick Camilla syn på snygga mössan, och vi gick in för att leta reda på den så hon fick prova den.


Underbara du!

Sen bort till min dreamteam vän :)


När jag körde från väla fick jag för mig att jag ville mysa runt en stund nere på stan. Sagt och gjort, jag styrde bilen mot stan.Såg solen mellan träden när jag var påväg ner i stan.



Kalt som attans i stan, det blåste så, men jag stog ut! hihih.. Köpte mig en finfin mössa som jag bara älskar, har typ flyttat in i den nu :) Och ett par mysiga leggings.





Wiiiiie, alla skratt jag fått under dagen. Jag blir så otroligt glad, jag har några underbara människor omkring mig, som får mig att må så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela