It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

23 december

Publicerad 2011-12-23 21:12:20 i Allmänt,

Morgonstund har guld i mun!
Dåliga jäkla natt, inte mycket sömn där inte..
Men men vad gör det om 100 år?
Dagen blev iallafall otroligt bra :)
Var ute på väla när dem öppnade och lämna julklappar thihi. Och julekramar, mys!
Presenten till en kär vän! Från mig och Älllex
Fick med mig två julklappar hem thihi. Nyfiken :) Men dem ligger under granen och väntar =)
Sen sprang klockan iväg och jag skulle köra till jobb i Ängelholm. Och vad gör jag då när jag är påväg till Ängelholm? Jooo jag missar avfarten och vet inte vart jag ska ta vägen... där sitter jag med paniken och ringer pappa...
JAG - PAPPA, var f*n är jag? Jag har hyllinge på min höger sida.
PAPPA - Du har missat avfarten. Du får svänga av när där står åstorp på skylten.
JAG - Okej okej, ringer igen om jag inte hittar..
Kör lite till, kommer en skylt mot åstorp och jag får paniken, ringer pappa
JAG - PAPPA ska jag av här?
PAPPA - Var är du?
JAG - Åstorp står det.
PAPPA - Du ska av på nästa!
Lägger på luren..
Skrattar för mig själv och inser hur blond jag egentligen är... Kört till ängelholm typ 50 gånger och kör fel idag... Hm?
Kom till jobb gjorde jag i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela