It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måååndag

Publicerad 2011-12-19 20:56:13 i Allmänt,

Den nya veckan har kommit..
Det är endast 5 dagar kvar till julafton, men var är julkänslan?
Den är lite svår att finna... Ingen snö juu :/ Men har man tur kanske det är lite vitt på marken på julafton? Vem vet?
Hoppas hoppas!
Dagen idag har beståt av jobb jobb jobb! Älskade jobb. Jobbat mellan 10-18, man märker att julruschen är på G nu, wiiihoo! Det gillar vi :)
Kom hem lite mat i magen och nu trött, tröttare än tröttast!
Imorgon är en ledig idag, wiiho! Ska tillbringas med världens bästa mormor och morfar i Danmark, MYS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela