It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lööördagkväll

Publicerad 2011-12-10 19:58:25 i Allmänt,

Tog mig ut i blååst och tråkigt väder med min kära pappa för att han skulle låna film..
Såklart i min jumper och oddisjackan <3
När vi kom hem och hade hyrt film, så kom mamma på att vi hade biobiljetter att hämta nere på SF.. Så jag körde och pappa fick åka med, fick köra pappas "stora" bil, första gången sen jag tog körkort hihi. Rätt coolt faktiskt. Men rätt rädd asså, hahahah...
När vi kom hem tvingade jag pappa att vara med på bild, men han tyckte nog det var sååådär kul!
Så jag gick in på mitt rum för att bädda min kära säng med mina mysiga flanellakan! Ohhh så mysigt, och varmt!<3
Nu tidning och lite choklad thihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela