It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Uppesittarkvällen

Publicerad 2011-12-24 08:03:02 i Allmänt,

Jaaa, uppesittarkvällen igår då! Rätt trevligt att sitta hela familjen samlad, med en hel del goda skratt :)
Och min favvis med i programmet gjorde det tusen gånger bättre hihihi
MOJJJEEEE! WIIIIE, ja jag är ett litet barn fortfarande hihi.
I pausen tog jag och min kära bror lite bilder
Men uppesittar kvällen blev inte låång för mig, trött som jag var gick jag och la mig efter det sista bingot och somnade på tok för sent för att ha lagt mig så tidigt. Men men. vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela