It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tiiisdag = ledig dag

Publicerad 2011-12-20 21:22:19 i Allmänt,

Wiihoo, en ledig dag! Ojoj!
Blev väckt klockan 09,00 i morse för att köra mamma till jobb.. Efter jag lämnat henne bestämde jag mig för att sola sagt och gjort. Skööönt. När jag är påväg till bilen, så kasar mina leggings ner och jag ska dra upp dem, märker då att jag tagit på dem på fel håll.... Hmm? Vaken?
Tur att jag skulle direkt hem, annars vet jag knappt vad jag hade gjort.
Kom hem, gjorde mig en god frukost, världens godaste bröd :)
Jag har en tendens att alltid ta bort kanterna på brödet, men jag förstår egentligfen inte varför? Men har alltid gjort och gör fortfarande.
Efter frukosten var uppäten, hoppade jag in i duschen, gjorde mig i ordning och sen körde jag för att fixa några ärende!
Klockan 12,30 kom mormor & moffis för att hämta mig. En tur till Danmark på schemat.
Min klädsel var sååååhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela