It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tiiiiisdagkväll

Publicerad 2011-12-06 20:37:26 i Allmänt,

Jobb jobb jobb, underbart! När man har undebara kollegor!
Min kära chef Anna, är en riktigt rolig pingla!! Hon kan allt, tro mig.. Hon älskar att sjunga, så vill ni höra en ljuv stämmsa i decembermörkret så kom till Ännnglahåla :)
Anna kör inte bulle med bulle, utan hon kör påse med påse de ni! Det är inte alls som gör det..
Jobbet sprang iväg och vi hade sällskap en liten bit för att sedan åka hem.
Kom bort till tåget
Behövde handla lite så jag tvingade med pappa
Träffade på herr julebock, fast pappa sa att det var en giraff... Hmm?
Mörkt som natten tur det.. För jag hade min jumper på mig hahaha.
Nu tv och ta det lugnt :)
Ha en mysig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela