It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Söööndag

Publicerad 2011-12-18 20:11:09 i Allmänt,

Dagens klädsel, klännig och mysig tröja! Lite lagom trött bild bara hihi
Jobbade 12-16 idag, sen skulle vi äta julbord på IKEA!
Efter IKEA hem och skissade lite på hur det skulle se ut med soffan jag så gärna vill ha när jag flyttar... Men de kommer bli för stor :( Ohhhhh! Omplanering.
Pratade sen med beea, som bor i lägenheten jag ska flytta till och troligen blir de flytt tidigare! Hoppas hoppas :)

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2011-12-19 18:10:33

Säg bara till vännen om du behöver hjälp med flytten :)

Hjälper gärna til :)



Ha det bäst

pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela