It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag, underbara onsdag <3

Publicerad 2011-12-28 21:51:19 i Allmänt,

Mysiiga, underbara, fiiiina dag!
Klockan ringde 07,30... Skulle försöka prata med mamma, rösten var låångt borta.
Förkylningen har trängt sig på :( Usch usch, jag har verkligen inte tid med det nu. Men men, jag lever vidare, wiiihoo! Satte mig på tåget, kollade dagens horoskop
Kom till jobb, för tidigt. Men vad gör det? :) Lika glad är jag för det.
Sen öppnades butiken, folket började komma och även en pall med för mååånga kartonger rullade in genom dörren...... NEJJJJJ! vill inte ha så mycket varor när butiken är kaos, men men.
Jag tackade tog emot och önskade honom gott nytt år! :)
Tiden sprang iväg och jag skulle få åka hem. Wiihoo, så var denna dagen slut jobbad.
Pappa hämtade mig och vi körde hem för att jag skulle hämta bilen.
Tutt tuttade ut till Väla, där jag och camilla hade tröttflamsig fika hihi <3
Fiiiinfinnn bild <3 Kärlek <3
Efter en mysig tur på väla, så tuffade bilen hem till mormor och morfar! Lite prat om lägenheten och så hittade jag nötkorgen, haha! Mäster knäckaren, eller inte!
Nu natti natti, lååång dag i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela