It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Mellandags REA!

Publicerad 2011-12-26 18:51:31 i Allmänt,

Uppe med tuppen, eller i dag var det faktiskt uppe INNAN tuppen. Klockan 06,40 ringde min klocka, jag trodde knappt det var sant, jag hade ju typ nästan precis gått och lagt mig kändes det som hihi.. Men det var bara att stiga upp och göra sig i ordning för att köra mot jobb :)
Framme på jobb 07,00 dax att fixa inför REAAAAN, wiiiiiie.
Kom hem halv fem, helt slut!
Ätit lite mat, nu kollar jag film. Snart sova, jobb i morgon igen :)
Pigg som en mört, fast jag varit uppe tidigt hihii.
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela