It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måååndagen? typ redan slut?

Publicerad 2011-12-05 20:47:12 i Allmänt,

Vaknade tidigt i morse, ingen ork att gå upp... Startade tv:en kollade på julkalendern, den är faktiskt rätt mysig :)
Sen dax att göra sig i ordning för att åka till jobb :)
Tågets sysselsättning, läsa horoskopet
Kom till jobb tidigt som vanligt, att bara vara innan man börjar jobba är rätt skönt faktiskt. Här en ego bild hihih
Jobbet rullade på som vanligt... Tittade ut ur butiken klockan 12,00 då var det svart som natten... Sen kom det snö, massa snööööö!
Lollloooo
Blååååsiiigt och snööööö
Jag och chefen avslutade en dag på jobbet med vars en varmdricka! MUMS
Nu dax att hitta nått att ha på sig i morgon och sen sova :)
Jobb igen i morgon, underbart!
Dagarna springer iväg och bara 31 dagar kvar wiiiiie!
Nattti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela