It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Luciadagen springer iväg.

Publicerad 2011-12-13 18:37:29 i Allmänt,

Meeen? Vad tog min lediga dag vägen?
Hmm.. fullrulle, kanelbulle!
Men jag är lika glad för det :)
Började morgonen med att vakna fem i sju för att kolla lucian på TV. Efter det somnade jag om, sen var det dax att göra sig i ordning för att åka ut till skolan jag gick på för att kolla lucia tåget med Alllex. Mycket mysigt och fin sång. Vi ville gå i stan, men vädret? Hallå, kan vi aldrig få ha fint väder här nere?
Men men Alex styrde bilen mot väla och lite shopping på det! Eller ja alex shoppade och jag höll hårt om min plånbok hihi. En lite mysig lunch med Camilla blev det också, mys!
Vidare sen mot Maxi, för att inhandla pepparkakshus och nötter!
Men herregud, ett gott skratt förlänger livet, kolla in det här
Tjejen som tog fotot sa, jag ska inte säga det till någon ;)
Efter Maxituren tog vi oss ner mot stan, usch och fy vilket väder... Regn regn och åter regn. Men lite shopping för min del, eller det var faktiskt en julklapp, faktiskt.
Efter det körde alex mig hem.
Jag fick ett enormt sug av att vilja sola, ringde mormor! Wiiiie mormor ville också sola, körde för att hämta henne.
Och jag har som vanligt när jag bara ska något snabbt ärende bara ballerina på fötterna, men hallå det är 13 decemper idag och jag har ballerina? Aja, vädret är som det är och det är inte för kallt. Har jag bestämt.
Nu pepparkaksbygge med lillebror! Reslutat kommer om vi lyckas hihih <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela