It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lediga fredag :)

Publicerad 2011-12-02 20:08:13 i Allmänt,

Full rulle, utan anledning.
Sov lääänge i morse, skönt. Vaknade klockan 10 och kände mig utvilad :)
Gjorde vid bloggheaders och kollade på tv. Tiden sprang bara iväg och det var dax att köra för att hämta farmor.
En middag på Ikea blev det, myys :) och jag fick med mig några fler pepparkakssljus hem hihi. Har ni inte testat pepparkaksljusen så kan jag rekomendera starkt!!
Efter vår tripp på ikea körde jag farmor hem.
Och styrde ut mot väla.
Höll både malin och malin sällskap på deras raster. Så snäll som jag är.
Efter malin hade slutat gav vi oss ut på hemligt uppdrag! Wiiiiho, många skratt och hög musik! like like
Bilturen kunde slutat i ren panik.... När det höll på att bli en krock, helt i chock, Usch!!!!
Nu IDOL och pepparkaksdoft!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela