It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Juldagen

Publicerad 2011-12-25 20:20:01 i Allmänt,

Sov länge i morse, eller ja till 09.00. Hostade som jag vet inte vad, förkylning pågång och det har jag absolut inte tid med. Jag måste vara frisk frisk friskt, jag ska ju snart flytta thihi :)
Men men, upp kom jag åt god frukost med familjen, sen gjorde vi oss i ordning och åkte ut till Expert hihi. Hittade lite saker till min la jag snart ska få flytta till. Längtar, längtar!
Klockan fyra var vi på plats nere  i stan för att gå på bio. Stig Helmer story, kan väl sådär rekomendera den.. Halvsov, trött som jag är haha.
Nu dax att plocka fram kläder och sen sova, upp tidigt i morgon för att börja jobba innan tuppen har gått upp!
Ha en underbar kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela