It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag wiiiihooo!

Publicerad 2011-12-16 21:13:23 i Allmänt,

Dagens klädsel
Men men, till jobb kom jag, jadå! Men hur gick det egentligen där? Ingen kommentar eller vad säger man?
Det tar jag igen imorgon, wiiihooo!
Efter jobb satte jag mig på tåget och rullade sakta mot helsingborg.
Åkte hem till min farmor för att fira henne, lungt och skönt var det när jag kom dit. För det var endast jag där! SKÖNT!
Hon bjöd på tårta och massa gott, mums mums. Åt nog lite för mycket, men vad gör det om hundra år? ;)
Nu hemma och ta det lugnt, i morgon är det nya tag! Wiiiho, i morgon då kör vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela