It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Flyttkaos, eller vad man nu sa kalla de....

Publicerad 2011-12-27 21:38:53 i Allmänt,

Jag fick för mig att packa lite inför flytten... Men herregud. Jag dog efter jag hade rensat en hylla i min bokhylla, såååå tråkigt egentligen. Men men jag ska inte klaga.. Satt och kollade igenom alla mina lådor och där hittade jag sopbubblor, så där satt jag i min ensamhet på golvet och blåste sopbubblor hihi
Sen nu tänker jag typ nästan avsluta mitt packade och nanna! Men först städa undan på golvet så jag kommer in där, haha!
NATTI NATTI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela