It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Bildbomb från dagen i Danmark!

Publicerad 2011-12-20 22:00:11 i Allmänt,

Började turen med att åka båten över till Danmark :)
Mormor och Moffis på bilden.
Under båtturen, hittade vi mobilens sjukaste funktion...
Aja, slut på fula bilder.. Bilturen fortsatte mot Köpenhamn :)
Kom fram till Köpenhamn, snacka om folk! Märks att julhandlen är i full gång.
Efter att vi fått godmat i magen tog vi en sväng på stan, och herregud va de var kallt. Va så kallt så man blev röd om nosen thihi.
Efter lite mys i Köpenham styrde bilen mot....
Där roade vi oss, herregud! Skrattde, som jag vet inte vad!
Tror ni förstår varför när ni ser bilderna ;)
Tack världens bästa mormor och moffis för en otroligt mysig dag <3
Nu kallar sängen, jag är otroligt trött.
Imorgon är det jobb på schemt, wiiiihoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela