It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tisdag

Publicerad 2010-05-11 21:26:51 i Allmänt,


Go kväll kära tisdag!
Klockan är mycket? eller?
Dagen idag har flugit upp och ner, men den har fungerat. Men dem underbaraste personerna runt omkring mig känner jag mig stark. Övade inför studenten idag och det ska vi nog få ihop till någonting bra brudar :).
Efter skolan körda natta mig till GA för att jag skulle träffa upp Enii och ta en simtur.. Det var otroligt trevligt att träffa dig nenii, det va ett bra tagsedan sist.
Sen jag kom hem har jag typ bara suttit på min palla på golvet och funderat och sen har jag städat undan så nu funkar det att röra sig på mitt rum igen. TOPPEN!

Sitter och väntar på bättre tider just nu, sen ska jag sova någon gång. Matte nationella i morgon bitti, döda mig långsamt. men jag fixar!

Lite bilder på mina nya inköp från helgen kommer här:




Ny fin bikini (ser bättre ut i verkligheten) & en BH.





Mina nya shorts, ett par beiga och ett par svarta :).

Tack för idag!
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela