It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Söööndag!

Publicerad 2010-05-02 12:08:02 i Allmänt,

23 dagar kvar..
Jag räknar ner, jag vet jag är lite trög. Men jag längtar faktiskt :).

Igår innan jag gick och la mig bad jag om att bli väckt vid 09 - tiden idag för att jag skulle iväg och träna. Och i morse kom min kära lillebror in och sa: annie va det nu jag skulle väcka dig? Då var klockan 09,15 och det var helt perfekt. Jag traskade upp bytade om till träningskläder och packade träningsväska. Lite mat i magen på det och sen övningskörde jag ner till gymmet. Tillbringade 1½ timme nere på gymmet, sen duschade jag och bastade. Blev hämtad av min kära mamma och pappa igen och fick övningsköra hem. Nu sitter jag här oh funderar på att ta tag i mina läxor. Men jag är inte riktigt på hugget på det för fem öre. Men men.

Ha en fortsatt trevlig söndag i det fina vädret!

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela