It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Sööndag!

Publicerad 2010-05-16 13:30:07 i Allmänt,

Det återstår bara 9 dagar.
Det kändes som det var igår jag sa att det var 4 månader och 22 dagar.
Men snart, snart är jag äntligen 18. Fast igår när jag satt och fundera över det så vet jag inte vad jag vill egentligen. Ingen lust till att fylla 18 mer. För jag vet en sak som inte någon annan vet som jag vet att jag vill ska bli bra innan jag blir 1 år äldre. Men man har inget val, man kan ju bara fylla år en gång om året så det får bli som det blir.

Var iväg i morse och fixade nya locks i håret hos min kära mormor :). Efter det bjöd hon på frukost och sen har jag varit ute och övningskört med morfar, toppen! Nu ska jag städa undan på mitt rum och sen tänkte jag faktiskt plugga. Ni läste rätt, jag ska PLUGGA! Inte likt mig, men jag vill jag vill jag vill. Viljan är starkast!

Nu har jag inte tid att blogga mer, uppdatering i kväll!
Seee you! <3
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela