It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Om man hade kunnat beskriva det med ord!

Publicerad 2010-05-31 21:02:21 i Allmänt,

Det finns inte ett ord, inte två, utan det finns 2403240934 miljoner ord som jag skulle villa skriva. Beskriva vilken underbara vän du är. Men skulle jag skriva alla den 2309423094 orden så skulle jag få sitta vid datorn flera nätter för att få ihop någonting bra. Men jag är inte den bästa på att skriva någonting om personer som betyder mycket för mig. Men man kan alltid ge det en chans? Eller?

Du vet, du märker, du förstår när det inte är rätt.
Du finns där, stöttar, hjälper och säger att allting kommer ordna sig. Jag tror på dem orden du säger, jag tror att allting kommer ordna sig. Jag vet att jag är dålig på att ta emot saker som folk säger, ibland känner jag mig riktigt taskig för att jag inte kan ta åt mig. Men jag försöker, jag lyssnar i alla fall på vad du har att säga till mig.
Du finns alltid där 10 siffor bort, som jag finns 10 siffror bort från dig.
Jag hoppas du känner dig träffad, för du ska veta att du är en underbar person.
Som lyser upp min dag och gör det hela lättare. <3



Jag älskar dig mitt hjärtegull<3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela