It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

18, 18, 18, 18!

Publicerad 2010-05-25 07:37:18 i Allmänt,

Wihooooooooooooo!
Dagen är här, jag är ett år äldre och jag mår hur bra som helst. Jag tror denna dagen behövde komma. Jag känner sådan glädje och jag vet att denna dagen kommer bli den bästa på sååååååååååååååååååhär länge!
Jag har fått många underbara sms och klockan är bara åtta (snart). Tack så mycket <3 <3
Jag har verkligen världens underbaraste personer i min omgivning. Tack för att ni finns, det är ni som får mig på världens bästa humör och ger mig en sådan glädje!! Ni betyder otroligt mycket <3

Nu ska jag göra i ordning inför lunchen och kvällen. Ta en dusch och bara njuta över att ha blivit 18år.
Lillebrors citat efter dem sjungit i morse:
Lillebror: Annie vet du?
Annie: Nä vadå?
Lillebror: Nu får du handla energi dricka till mig :).
Annie: hahaha, du är bara för söt lillebror.

Har fått lite presentisar också: Mojjes skiva [Nej, jag växer aldrig upp ;)], Pengar och ett studentpass!


Ha en underbar dag, för det tänker jag i alla fall ha :*

//Annchie




Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-05-25 21:29:25

Jag har inte heller växt upp, jag har gosedjur haha och jag är 20 ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela