It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tisdag 23 Mars!

Publicerad 2010-03-23 21:07:15 i Allmänt,

Hellojsan, eller ska jag säga Go kväll? :)

Dagen har bara flugit förbi. Jag tycker ändå att jag har hunnit med rätt mycket.
Först var jag i skolan mellan 8,10 -14,00. Hade småföretagande, en halv mattelektion och lite lite samhälle. Sen tog jag bussen till stan och mötte upp Sara inne på knutpunkten. Tillbringade si sådär 1 timme på knutpunkten sen tog jag bussen emot min kära körskola. Men jaa jag är lite sådär blond och hoppade av 1 hållplats för. Så jag fick gå en bra bit för att komma till körskolan. Men jag ska inte klaga, alla motion som går att få är underbar :).

Tillbringade 90 minuter på körskolan. Bokade nya körlektoner, pratade om teorin och riskettan och sen blev det lite vägmärkestester också. Efteråt traskade jag hem till min älskade mormor och morfar. När jag kom dit bjöd mormor på glass, och jag kunde inte motstå. MUMS. Sen promenixade jag hem. Sen har jag inte gjort speciellt mycket sen jag kom hem. Bara tagit det lugnt, pratat ett tag med Beea i telefonken och bäddat rent i sängen.

I morgon är det praktik som gäller, det ska bli riktigt riktigt kul. Jag ser verkligen fram emot det :).

Nu ska jag ta och kolla om jag hittar någonting att ha på mig i morgon.
Sköt om er.
Natti natti <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela