It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tiiisdag :)

Publicerad 2010-03-30 22:19:24 i Allmänt,

Hellojsan min kära blogg.
Nu är jag tillbaka, i bättre form än vad jag var sist. Jag har samlat nya krafter och humöret är på topp!
Det har inte hänt någonting speciellt sen jag skrev sist. Har varit lite kaos hit och dit men det har vi glömt, för det är ingenting jag vil minnas.

Igår jobbade jag på HIF.
Therese, Helena och jag fick ta hand om "Hulligan" helt själva och fy fan säger jag bara. Det var inte att leka med. Men vi klarade faktiskt av hela matchen och riktigt gött med vinst till HIF med 2-0.

Idag har jag bara tagit det lugnt, bea var här i förmiddags/eftermiddags. Vi pratade lite och åt frulle tillsammans :).
Sen vid 14,30 kom Otilia hit och jag gjorde mig i ordning för att vi sedan skulle åka vidare till körskolan där vi har spenderat 5 hela timmar idag. Älska körskolan eller vad säger man? ;).
Har klarat 3/4 vägmärkestester. Så nu återstår det bara ett som jag hade tänkt fixa på tisdag. Wihooo, jag är riktigt glad faktiskt. Det går verkligen framåt med teorin!
Sen har jag även haft körlektion idag, det gick faktiskt bra. Förutom när jag fick motorstopp för att han babblade för mycket haha.
Sen var det teori i 2 timmar och det gillar vi starkt.

Nu ska jag snart packa ihop mig och dyka ner i min säng. Är riktigt riktigt trött, blev inte mycket sömn natten som gick.

Skööt om er! Uppdatering kommer i morgon, det lovar jag.

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela