It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

NattiNatti

Publicerad 2010-03-12 23:02:27 i Allmänt,

Nu har jag varit duktig tycker jag. Jag har städat min gaderob och kastat ut allt som är för stort och som jag inte vill ha mera. Sen tog jag tag i mitt rum och där blev det storstädning. Så nu är det finfint och jag trivs som fisken i vattnet :).

Tror nog att jag ska ta och sova snart, är riktigt trött! Har dock bara varit uppe sen 07,00 i morse men krafterna försvinner under dagen. Fast jag kan säga som så att jag känner mig på bättre humör nu i kväll än vad jag har gjort alla andra kvällar! Och det är någonting positivit :).

Nu stänger jag för idag!
Pusssssss.

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela