It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Hemma igen.

Publicerad 2010-03-01 20:09:42 i Allmänt,

Hemma från vattengympan nu ja! Det var ett hårt pass idag, tyckte jag i alla fall. Det var nya övningar som jag aldrig har provat på innan och det är alltid kul. Efter vattengympan blev det bastun, alltd skönt att kunna sitta där och slappna av och mjuka upp musklerna.

Har fasnat vid datorn nu, fast jag tror inte det blir långvarigt idag. Jag är inte på humör för att sitta här, jag tror helt enkelt jag behöver vara för mig själv. Sitta på mitt golv och låta tankarna rulla igenom huvudet på mig. Golvet är den plats där jag sätter mig när tankarna tar över. Där kan jag sitta tills det känns okej!
Det är så mycket som snurrar just nu, men jag kan inte riktigt sätta ord på vad det är.
Vet bara att jag hade önskat att det var som förr, men jag är snart där igen. Eller jag hoppas i alla fall...

Nu ska jag ta och skriva klart in engelska och sen tror jag faktiskt att jag ska försöka lägg mig tidigt idag. För det lär behövas om jag ska orka med mogondagen!

Natti natti! <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela