It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

God morgon!

Publicerad 2010-03-22 07:05:41 i Allmänt,

Uppe med tuppen yeeyee! Jag vaknade redan 06,00 idag. och varför? Jo för att min hosta inte ger med sig, varför kan den inte bara ge med sig? Jag börjar min praktik på onsdag och jag kan ABSOLUT inte komma till praktiken och hosta som en idiot hela dagen det funkar inte.
Får se hur jag ska göra, ska diskutera med min lärare idag och se vad vi kan komma fram till.

Nu ska jag sminka och göra mig i ordning för att sedan traska vidare till bussen och åka till skolan.

Veckans Horoskop för tvillingen:
Veckan börjar med en nymåne som faller på tvillingarnas planet - merkurius - som själv påverkas stort av explosiva uranus. Det varslar om en dramatiska utveckling med oväntade nyheter som kan leda till en ny riktning för din karriär. Undvik att låta dig hänföras av allt för galna idéer, eftersom dessa sannolikt inte är alls är så realistiska. Du riskerar då dessutom att alienera mer realistiskt sinnade och inflytelserika personer. En påtaglig rastlöshet kan ändå upplevas som att den mer eller mindre tvingar dig göra din egen grej. Någon social utveckling i mitten av veckan för med sig spännande kommunikationsinitiativ, men här kan du också komma att stöta på hårt motstånd. Undvik ultimatum.

Ha en underbar dag! <3
//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela