It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Go kväll eller vad säger man såhär tids?

Publicerad 2010-03-08 23:24:13 i Allmänt,

Var tog denna dage vägen?
Den bara sprang förbi, men jag är glad för det. För det är bara en dag närmare sommarlovet!

Trampade mig ner till vattengympan idag vid 17,15. Jag menar första cykelturen för iår och jag kan säga att det var inte att leka med. Det var riktigt ritkigt kalt, men jag klarade mig :).
Sen var det vattengympa som gällde i45 minuter. Helt slut efteråt kan jag tala om. Men det är de värt. Jag älskar vattengympa och alla underbara personer där!
Sen trampade ja mig hemåt igen, pluggade lite småföetagande A och tog det allmänt lugnt.
Har suttit och pratat med min underbara Sara nu ett bra tag, fast det är snart dax att sova. Jag är riktigt trött, och i morgon är det skolan igen som gäller.

Jag och vicky har bestämt tt vi ska cykla till skolan imorgon. Klapp på axlen :D

Men nu ska ja nanna! <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela