It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Dax för fredagsmys :)

Publicerad 2010-03-12 19:12:53 i Allmänt,

Nu har ännu en vecka bara sprungit förbi oss, var tar tiden vägen?
Det ska i alla fall bli riktigt skönt med helg, det behövs. Fast denna helgen kommer bestå av mycket plugg.
Fast även lite trevligare saker + att det det är dags att börja jobba igen :).

Ikväll ska jag bara stanna hemma med min mami och kolla Let´s dace och vila upp mig! Förkylningen vill inte riktigt ge med sig, jag har verkligen inte tid att bli/vara sjuk. Så jag ser fredagen som en dag att kunna vila upp sig på :). 

 

Otilia smsade igår och frågade om hon inte fick komma och knäppa lite kort på mig. Jag som egentligen hatar att vara med på bild ställde självklart upp och det blev en kväll med många goa skratt och massvis med bilder :).

Nu ska jag fixa lite vidare i min gaderob, see you! :) <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela