It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Dålig uppdatering!

Publicerad 2010-03-16 22:53:22 i Allmänt,

Förlåt för världens dåligaste uppdatering. Men jag har helt enkelt haft andra saker som har kommit ivägen. Lite väl sent att blogga nu också kanske, men jag är vaken i alla fall och tänkte därför slänga ihop ett litet inlägg om gårdagen och dagen idag.

Tisdag:
Började skolan 8,10 som vanligt tog bussen dit tillsammans med Vicky och vi mötte upp Otilia på GA-torg för att sedan promenixa till skolan. Det är ungefär 5-7 minuters gångväg från GA-torg till skolan vi går på för den som inte vet. I skolan var det matematik som stog på schemat, följt av: Ännu en mattelektion, engelska, lunch då jag fick träffa min sara och sen återstod svenska och samhälle.
Efter skolan åkte jag med mamma direkt hem till mormor & morfar för det va dax för körskolan, körlektion 16,05. Det gick utmärkt, det var start i lutning och backning som gällde :).

Onsdag:
Började skolan kl: 8.10 idag också. Kände mig lagom seg i morse när mamma kom in och väckte mig. Då ville jag bara dra täcket över huvet och sova vidare, det hade jag verkligen behövt. Men jag hoppade upp och gjorde mig i ordning. Idag va det småföretagande A som stog på schemat mellan 8,10-11.00. Men jag tyckte lektionen var lagom seg, så jag softade lite nere i ljushallen med sara i stället. Jag vet jag är inte riktigt klock som hoppar över min lektion. Men jag får bara jobba mer hemma, inte sant?
Efter småföretagande traskade jag till matsalen och åt tillsammans med Sara, ingen höjdar mat. Men trevligt sällskap fick man i alla fall :).
Sen var det matte lektion 12,15. Yes tänker ni kanske, men usch fy fan tänker jag. Jag tycker verkligen inte om min mattelärare, vi går inte ihop för fem öre.. Men jag är på hennes lektioner och jobbar när jag känner för det.
Sen var det svenska, och samhällsprov kvar. Fy fan samhällsprov, det va inte min grej. Jag och natta kollade på varandra som några frågetecken redan på första frågan. Men jag skrev alla G, + G&VG frågan. Får bara hoppas på det bästa :).

Ojsan det blev ett rätt långt inlägg, trodde inte det hade hänt så mycket hahhaha.
Nu ska jag i alla fall  tacka för mig och snart nanna.
Sköt om er! <3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela