It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Äntligen fredag :)

Publicerad 2010-03-19 17:52:57 i Allmänt,

Go kväll!

Nu har denna skolvecka också passerat, det är inte klokt va tiden går fort!
Ska bli riktigt skönt med helg nu, det är precis vad som behövs. Fast det är full rulle hela helgen, så den kommer försvinna lika snabbt.

Idag har det varit skola. Började 8,30 och gick till 13,00. Sen traskade jag mig bort till gymmet, har inte varit där på en vecka så det var riktigt skönt att träna :). Sen tog jag bussen hem och har bara varit hemma och tagit det lugnt, pluggat körteori och lite så.
Ikväll blir det kolla så ska det låta, ny säsong. Kan nog bli trevligt.

Nu ska jag skriva ihop helgens planer och sedan kolla lite tv, sköt om er och ha en underbar helg! <3


//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela