It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

YIHOO!

Publicerad 2010-06-21 18:44:11 i Allmänt,

Helgen gick undan och det är åter igen måndag
I lördags blev det en runda till gymmet med Otti, vi tränade 2 hela timmar. YEYE, + i kanten till oss.
Sen vid 18 tiden åkte jag hem till min sara, där blev det massa mys, pratat och tittande på bröllopsfirandet och vi somnade gott vid 03 tiden.
Vaknade dagen efter runt 12 tiden, hur kunde vi sova så länge, vi som egentligen hade bestämt att vi skulle gå hemifrån vid 12,15 för att sara skulle iväg på kalas haha. Vi var trötta och behövde sömnen som vi kunde få, så är det bara. Sen körde då micke och sara mig hem, då tog jag bara det lugnt och packade lite smått och gått.
Tack saris för en toppen dag/kväll/natt <3

Dagen idag har gått undan. Var på körskolan i morse, hade dubbellektion. Det gick toppen! Sen fixade jag det första av alla teoriskitsakerna. Men fixat är fixat. Sen tog vi bussen ner i stan, fick lite mat i magen och sedan en sväg in på gymmet! Efter gymmet blev det stan och um för att sedan ta bussen hem och sätta sig i solstolen. Men mycket färg samlade man inte på sig idag, men men jag överlever!

NU väntas en låååångpromenad..
Seee yau!

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela