It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

VA?

Publicerad 2010-06-08 21:18:55 i Allmänt,

Vad hände? NU blir jag fan i mej förbannad!
Jag hade skrivit låååångt fint och positivit inlägg så bara raderas det.. Där gå gränsen det tycker  jag inte om!

Bara för det sammanfattar jag dagen VÄLDIGT kort:
- Träffade mitt hjärtegull & Andre i stan.
- Tog mig en shopping runda.
- Sara kom till mig vid 15,30 och vi pratade lite och kollade/pluggade körteori.
- Övningskörde med pappa, motorvägen mot hyllingen och sen mörarp och landsväg hem :).
- Bytade om till träningskläder och var ute och SPRANG i 1 timme. Oh shit, jag är död, men jag orkade haha..

NU kallar duschen!
Fullt schema i morgon, får se hur det blir!
Tänkt som så att det blir skolan, sen till mitt hjärtegull, gymmet och till slutt plugga körteori med min kära morfar! :)

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela