It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

JUNI

Publicerad 2010-06-01 22:55:04 i Allmänt,

VÄNTA!
Jag måste få tänka, fast man tänker väl inte högt?
Men jag tror faktiskt jag tänker göra det i kväll, för jag tror jag ska dela med mig av mina tankar.
Fast egentligen angår ju inte mina tankar alla andra, men det känns lättare när man skrivit. Då kan även dem i min omgivning veta vad det är jag tänker på. Fast jag kanske ändå ska behålla det för mig själv?

Jag tvekar, tvekar på om jag ska berätta eller om jag ska hålla det för mig själv.
Jag tror jag håller det för mig själv idag, också delar jag med mig en annan dag när jag verkligen orkar skriva.
För just nu är jag super trött, och känner att jag ska försöka sova tidigt idag. För det har verkligen varit full rulle hela dagen. Kom inte hem från 21,00 och då har jag ändå varit iväg sen 9 i morse. Alltså tolv timmar, och för lite mat på det. Så fungerar det inte riktigt. Kroppen orkar inte det..

Nu klagar jag, förlåt det var inte meningen.
Återkommer i morgon, förmodligen på bättre humör än idag!
<3

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela