It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

SOMMARLOV!

Publicerad 2010-06-14 11:57:23 i Allmänt,

Ojoj, tiden springer iväg och det var längesedan jag bloggade!
Men jag har faktiskt fått sommarlov nu och jag har inte haft tid att blogga. För det har varit full rulle hela tiden.
Det är just precis nu jag har lite tid över, för sen ska jag ner och träffa mina sötisar som har kommit hem från turkland! <3

Uppdateringen kommer inte vara den bästa i sommar eller kanske vid vissa tillfällen då jag verkligen känner att jag vill blogga. Vi får la se! Men lite uppdatering då och då lär det bli, så ni slipper inte mig helt ;) haha.

Sköööt om er i det fina vädret idag!!


//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela