It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

God morgon 8 JUNI!

Publicerad 2010-06-08 09:22:28 i Allmänt,

Vaknade för ett tagsen, idag är inte allt som det ska. Men jag lever vidare, för jag klarar mig igenom allt? Eller vad kom vi fram till?
Idag är vi lediga från skolan, det kan liksom inte bli bättre. Nu återstår bara en skoldag och det är i morgon sen är det ett lååååångt skönt sommarlov att se fram emot.

Dagens planer är i alla fall att bara ta det lugnt, pga av att allting inte är okej. Sen ska jag städa undan och förhoppningsvis gå en runda ner i stan om det orkas. Sen ska jag träffa mitt hjärtegull ett tag, och bara umgås och prata :)!

Nu blir det tv:en ett tag!
Höres senare! :)

//Annchie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela